Underbar dag <3

Haft en as bra dag med dom bästa, Johanna,Nathalie och Marcus♥
Jag älskar er ^^
Mkt skratt och snack :) OM ALLT, känns bra!
Kommer lite bilder från idag såklart ;)

Haha, ser smått galen ut ^^ Johanna i bakgrunden :>



Johanna♥


Marcus♥


Nathalie♥


Jag och min baby♥


Vi spela Med Andra Ord, ahaha fyfan va kul de är xD
Men stackars den som är DÅLIG på detta spel och man spelar med mig ;)
hehe ojoj säger jag bara :>


Funderar på om jag ska dygna inatt :/
Måste ändå upp kl 5 imorgon bitti,måste duscha,men får absolut INTE sminka mig innan operationen -.-
Så då kan jag ju lika gärna dygna och kolla på massa filmer inatt ?!
Kommer ändå bara ligga och sova hela helgen -.-

BILDBOMB FRÅN FESTEN KOMMER UPP I NÄSTA INLÄGG :D

// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback