Tisdag.. !

Haft en bra dag idag med familjen <3
Mkt skratt ^^ de gillas :3

Har lite svårt att förstå mig på människor som pratar en hel del OM mig, och säger att jag gör fel osv osv, whatever men ändå så kan dom inte sluta göra saker som jag gör, eller säga saker som jag säger osv ?!
Jag har lite svårt att förstå de? Det blir ju ganska pinsamt.. inte för min del dock, eftersom de är mig dom tar ifrån, jag är bara väldigt smickrad för då vet jag ju att jag gör intryck på folk ;)
Well well ^^ Tänker inte förstöra min blogg genom att bara älta mig hela tiden :P
Kommer upp lite bilder på Cookie sen:D<3

Och hade helt glömt bort att på Torsdag ska jag på "möte", lite förberedelser inför min operation som blir nästa Torsdag :/
När jag ändå är ute och åker så tänkte jag shoppa lite :D ( innan operationen för kommer inte må så bra dagarna efter) Det behövs verkligen shoppas för min del, massa kläder,underkläder,skor,solglasögon och smink :D *Glad chey*

Sååå, imorgon ska jag förbereda lite frågor angående operationen, ska bli nedsövd och jag är kind off orolig :S
*HAHA, schysst med svengelska ;)*
Det är iofs över en vecka innan de är dags men ändå ^^

TTYL

// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.
» Carro

hejsan. Nu har DU chansen att vinna blogsvar. Var med i min tävlig på min blogg och det enda du behöver skriva är att du är med.

Lycka till!

Kram Carro

2011-04-06 // 13:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback