Tisdag !

Ska ut och sätta mig i solen och inte göra ett skit idag.
ONT har jag fortfarande  -.-

HAHA och att säga att jag är avundsjuk så vet man nog inte vad de är man pratar om ?!
Vad skulle jag vara avundsjuk på ?
En fet röv? Att ha knullat hela stan så man har ryktet HORA? Att ha haft könssjukdom? Eller skulle jag kanske vara avundsjuk på att jag INTE har en pissråtta som kompis ?
Hm jag vet inte, let me know ! :)
Vore bra att veta vad jag är avundsjuk på :)

// Nettan

Kommentarer från er söta läsare.
» M

Du vet väl om att tjejen kan anmäla dig för att ha nämnt så pass privata saker som könssjukdom. Och även andra saker. Och det kan bli väldigt dyrt för dig.

2011-04-19 // 15:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback