Svar på kommentar

Fick en kommentar :

Finns en annan bloggare som härmar dig, bloggar precis som du gör. Tycker i alla fall att din blogg är mycket bättre.
Du lade upp bilder på din katt, så kom hon efter och lade upp bilder på sin fula hund?
Antar att du känner henne för du har hennes länk på sidan av din blogg. Du vet, Carro / "kinky"kitty.

Och jag va in och kika på hennes blogg och såg vad du mena :)
Hehe ja, så som du känner, känner jag oxå :)
Men tänker inte börja "blogg" bråka om de.
Ni kan ju tänka er vrf :)
Och vrf kommentera anonymt? skulle uppskatta om man skrev sitt namn eller iaf länka till sin blogg om man har nån.

Kommentarer från er söta läsare.

Jag kan säga att jag tycker inte det påminner...

Asså rosa är det och djur kanske men de är många som älskar djur liksom!



Carro har mer bilder och coolare saker liksom

här är det skrivet och lite små grejer!!!



Ingen likhet va ja ser såå

2011-04-06 // 23:11:30

båda har fina bloggar, men ser inte en enda likhet. 20.000 pers lägger ut bilder på sina djur varenda dag, det är ju långt ifrån lika när det inte ens är SAMMA djur.



nja, tyckte inte den där kommentaren stämde!

2011-04-07 // 00:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback