Svar på kommentar !


Julia - Om jag va nervös innan operationen?
Jag va nervös flera dagar innan operationer,redan när jag fick veta att de ens skulle bli en operation.
Men folk har en vana att förstora upp saker och ting och de gjorde jag, jag vänta mig de värsta och de underlätta för de va faktiskt inte så hemsk som jag trodde :)
När jag gjord allting så va de mindre hemsk än jag trodde.
Idag är jag glad att de är gjort, för jag va nära att inte genomföra de. Men de va inte så farligt som jag trodde :)
De värsta är återhämtningen, dagen efter va inte så farlig men dom adnra dagarna har varit hemska !

Kattis- Tipsa om att Iphone va bra !
Jag vet att Iphone har ALLT, eller dom flesta av alla funktioner som en mobil behöver och mer därtill,dock så är jag inte så förtjust i Touch :S
Därför blir de ingen Iphone för min del, men tack för tipset :)

// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback