Svar på kommentar !

Svar på kommentar !
CARRO, att du säger - den du försvarar är ju större ? Är tecken på dåligt självförtroende ^^
Ja jag är större än dig lilla gumman, och de är de enda du har att säga ^^
Och ingen vågar säga vad dom tycker om mig,men dom som gör de,har bara massa bra att säga :) Förstår att de är jobbigt, jag vet att du vill att jag ska bli ensam,men så kommer de inte bli ^^
Du kommer alltid vara en nolla i mina ögon, du må ha designat min blogg, men du gör likadana inlägg som jag,skriver ibland om samma saker osv osv.. kan ta fram bevis om de känns bättre :) Men de är inte de som stör mig(Y) Utan att du är så himla patetisk,jag dör för jag blir bara spyfärdig så fort jag hör ditt namn !
Du gör samma saker hela tiden.. fantasilös?
Och de är inte jag som knullar sönder PAINT och gör värsta planket med ord som du tror sårar mig, eller med saker som du skriver om mig och sedan lägger jag upp de på din blogg?! De står du för ditt lilla fucktard ^^
Jag förstår att du vill bråka via nätet såhär, för IRL skulle jag knäcka dig !
Och KIM, du ska inte ens öppna din lilla käft, du är inte ens värd att bråka med för de är ALLDELES för lätt, dig knäcker jag hur lätt som helst och vad är de för skoj med de?!
Och börjar jag härma er ? Haha med vad? För att jag ska börja träna ?! vem har sagt att jag ens ska börja gymma ?! Kom du inte på nått bättre.. ni får sitta och fundera ut vad ni ska säga härnäst för de här var ju bara löjligt !
Och att säga att jag är fjortis, DET är oxå ett tecken på att ni inte har nått bättre att komma med !
ÄNDÅ sitter ni och gör samma sak som jag ?!
Nått fel är de i huvvet.. !

// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.
» M

Nu tycker jag du börjar gå för långt. Skaffa dig ett liv nettan och väx upp!

2011-04-19 // 15:29:04
» kim

hallå jag ska bara säga en sak... vad fan äre jag gör samma sak som dig med då? jag skriver inget på fb, inget på min blogg eller något ju... då bevisar jag ju egentligen att jag är mognare än dig.. för du säger ju att du inte bryr dig om oss.. SLUTA DÅ LÄSA CARROS BLOGG! och du härmar ju henne lika mycke som hon då skulle härma dig... alltså väx upp nettan... så sitt inte och säg att hon härmar dig + att alla som bloggar brukar förr eller senare alltid skriva om nästan samma sak.. de ser man ju på alla som bloggar... men dom som skriver de efter dig om typ samma sak.. härmar dom oxå dig då? som tex johanna som skriver chej eller vad fan du skriver... då måste ju alla härma dig... säg de till dom oxå då att dom gör de... de kan du ju göra... hejdå kim

2011-04-19 // 18:04:03

Lägg inte ner din energi mer på dom gumman. Du är värd mkt mer. om dom inte fattar ngt är det deras problem. men du skapar mer poroblem nu om du ska ens bry dig. Så lägg de där bakom dig. och håller dom på då, så fine. Dom är på sån låg nivå så det finns ju inte... skrattretande ffs!

2011-04-19 // 20:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback