Sommar ?!

Nu äre väll ändå Sommar, helt underbart ♥
Jag har iaf suttit ute på min fina plats och läst..



Satt där med mina fina rosa solbrillor och måla naglarna ROSA :D


Drack även lite Påskmust :>
Och jag måste bara säga, att bilderna är tagna med min mobil och FAN VA BRA MOBILKAMERA JAG HAR :D
Till skillnad från vissa andra mobiler, blir oftast dålig kvalite men min mobilkamera är ju helt jävla awesome :D


Sen fick jag lite sällskap av grannarnas Chiuaua och Katt.
Hunden sprang iväg men vi hitta honom sen ^^
Tycker Chiuauor är FUL/"söta" men grannens hund är super söt och jätte fin, men den är iofs långhårig och dom är finast :)
(Usch så de ser ut på baksidan men vänta bara tills gräset är grönt, blir så jäkla fint då<3)


Sen igår, så kände jag mig bättre i halsen så jag gjorde värsta middagen till mig :D
As gott va de kan jag lova, förutom att jag inte kunde äta köttet för de gjorde alldeles för ont att svälj :S
Men duktig Kock va jag igår (Y)


Blir INTE att sola nå mer idag, har redan solat 4 timmar (Y)
Fast jag smörjde in mig först med solkräm, vill ju inte bränna mig ^^,
Ska sola imorgon oxå om vädret tillåter men de tror jag nog :)
Så underbart skönt att sitta ute och läsa,måla naglar eller bara sola och lyssna på musik :)



Aja nu ska jag lyssna på musik och försöka få morsan att åka in till stan och eventuellt köpa lite godis ( är så sugen men vet inte om jag ens kan äta?:S)
Om en vecka så ska jag iaf vara läkt helt och hållet :)

TTYL

// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback