Shopping och K BRY !

Att göra en sån liten grej så STOR är så patetiskt att de skriker
om de.
Jag kan knäcka nån psykiskt och kan knäcka en hel del näsben, men bara för att jag kan betyder de inte att jag gör de !
Är mognare än små folket här i staden, så jag tänker inte ens tjafsa, hur mkt folk än vill de ^^
Finns inget ni kan göra för att provocera mig ^^ *SNAP*
Så K BRY på er suckers ^^
Tänker inte skriva och lägga ut bilder om ALLT jag tjafsar om på bloggen eller Facebook, för så mkt fritid har jag faktiskt inte att jag tänker sitta i Paint och fixa ihop en hel sida och sen lägga in som ett blogginlägg om nån annan, nae krävs väll lite mer än så ^^

Iaf, har precis kommit hem från Falun.
Vi kom till Falu lasarett vid 12 tiden, och kom inte därifrån förns 16.00 -.- *Suger*
Syrran såg Kim oxå, glad för hans skull att han är vaken osv !
För till skillnad från vissa andra här i världen, så kan jag faktiskt bry mig om människor jag mött,men kanske inte känner så jätte väl.
Det kallas OMTANKE FÖR ANDRA !
Så glad för hans skull.
Och jag såg hur folk precis hade opererats och gamlingar som såg halvdöda ut, så jag ser inte fram emot att åka till lasarettet igen :/

Well well,
Har handlar för ungefär en tusen lapp idag, känns bra ^^
Köpte dom här as snygga solbrillorna :D
Man har ju stil;) och väldigt söta lakan ^^



Köpte oxå

  • Två par svarta leggins ( Gina tricot)
  • Jeans leggins ( Gina tricot)
  • Mascara och en smink borste ( H&M )
  • Turkost linne,lång modell ( Gina tricot )
  • Vit sjal med blå ränder på ( Gina tricot )
Sen tror jag inte att de blev så mkt mer,förutom cigg osv då ^^
Och vad andra tycker om min blogg, de skiter ju jag fullständigt i ^^ Men tack för alla besök :D hahahahhaha

TTYL :D

// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Grejen är den stumpilumpan att jag inte pikade DIG på min blogg utan den anonyma kommentaren. Om den inte var du vill säga.. Men iallafall.



Och du som säger att du inte tänker skriva om mig osv, så gör de så iallafall. Är så trött på att folk skriver till mig hela tiden att kolla din blogg för det står skit om mig.



Give me a brake!

& Grow up!

2011-04-07 // 21:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback