Segobert !

Kl är redan 3 och Elina har inte kommit än. (Gått lite segt idag)
De knasa sig lite, men nu är hon påväg :)
Dock kommer vi inte hinna sola så mkt idag, men vi löste de ;)
Hon slaggar kvar (Y)
Så går vi upp i tid imorgon och fortsätter steka :)
Vid bryggan så är de skog runt, så de blir nog sola topless för att brännan ska bli så nice som möjligt ^^
haha ^^
Jag börjar alltid sola vid 11 tiden, sen solar vi nog hela dan, men nån paus där i mellan, kanske små badar lite, för anntar att de är svin kallt i vattnet :)
Fortsätter med min kur för kroppen.
Dusch och Peeling om kvällarna, sen smörja in.
Sen solkräm under dagen.
Inget skit på kroppen när jag solar, för de gör mer skada än nytta.
Google It !
Jag råder er att ANVÄNDA solkräm för jössenamn.. och after sun.
För att vara på den säkra sidan :)


Folk anar inte hur mkt man skadar huden av att sola !
Men snyggt är de att vara brun dock :D
Tråkigt inlägg idag men är kind off upptagen :>
TTYL

// Nettan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback