Mys

Har städat Sunes bur, HELA mitt rum, bytt säng kläder,duschat,rakat mig,haft ansiktsmask,smörjt in mig och nu ska jag bara dra på mig mina rosa mjukisar sen lata resten av kvällen.
De va faktiskt väldigt drygt att städa rummet, för de va mkt som behövdes göras :/
( Fixat en liten mys hörna och möblerat om lite ^^)

*

Jag kollade klart på alla Jersey Shore avsnitt igår ^^ Kunde inte hålla mig :)
Har börjat kolla på Vampire diaries oxå :D


Sen ska jag köpa alla avsnitt av Greys Anatomy,Desperate Housewives,Vänner,OC och One three hill :D
Mina favorit serier så dom måste jag ha på DVD :O Bra att ha när man är sjuk och kolla om alla sina favorit avsnitt osv ^^ Lätt värt pengarna :)

Och Kl är snart nio :O Den här dagen har gått så fort.
Well well, nu ska jag käka nått *grymt sugen på is glass men de kommer jag få äta mkt av sen efter operationen*

Justja, jag VILL och SKA ha såna här till sommaren !!!!!!


TTYL

// Nettan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback