Mammas ögonsten..

Zigge ♥








Zigge och hans bror Bob <3
Syskonkärlek..




Mammas bebis,synd att han inte kan bo med mig sen när jag flyttar.
Men jag skulle ALDRIG göra en ute katt till en inne katt !!
Så han får fortsätta med sitt underbara liv så tar jag med mig Cookie ist ♥

Ska sociala mig med syrran nu, hon har inte så specielt kul ;) haha

TTYL

// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.
» E

Finns en annan bloggare som härmar dig, bloggar precis som du gör. Tycker i alla fall att din blogg är mycket bättre.

Du lade upp bilder på din katt, så kom hon efter och lade upp bilder på sin fula hund?

Antar att du känner henne för du har hennes länk på sidan av din blogg. Du vet, Carro / "kinky"kitty.

2011-04-06 // 20:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback