Kissie !!!

Jag blir lite rädd när jag ser dom här bilderna på Kissie ?!
OMFG ????!!
Ser ut som ett benigt monster :S
Helt vriden och ja BENIG :O Men fy, hur kan man vilja se ut sådär ?
Att vara smal är en sak, men att vara benig och se helt jävla twisted ut ?! Ehm, herregud !
jag skäms över att hon är SVERIGES största bloggerska !!

Som på den här första bilden så ser hon ut att inte ha nån arm :O
Ser ni de jag ser ?!



Och här , MÅSTE jag ens påpeka vad som är så jävla fel men den här bilden ?


Man ser inte ens vad som är bak och fram på bruden !

Jag vet att mina copycats oxå kommer vilja härma mig nu , men eftersom jag inte har så roliga saker att blogga om så vrf inte blogga om Kissie och hennes mindre vackra bilder !

// Nettan

Kommentarer från er söta läsare.

Tja! Fin blogg!



Nu är det sista chansen att anmäla sig till veckans blogg. Vinnaren utses runt 8. Så skynda, det kan bli du! :)

http://feliciaofsweden.blogg.se/2011/april/v-e-c-k-a-n-s-b-l-o-g-g.html#comment



Kram!

2011-04-17 // 19:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback