Jag hjärta solen

Älskar solen, så skönt att sitta ute och känna hur varmt de blir.
Det känns verkligen som sommar nu ^^
Har suttit ute i solen ofc och läst några timmar idag, och har redan fått lite färg :) De är nice :)
Väntar på att mamma ska komma hem med mer glass, för kan inte äta nått annat så jag är ganska hungrig vid de här laget :(

Funderar på att köpa en ny mobil oxå, för min Xperia knasar :S

Får se vad för spännande kommentarer jag har senare.
Ingenting som knäcker mig, utan de är underhållning för mig nu när jag är sjuk.
Och med de menar jag att de är skrattretande för mig att ni tror att ni ens kan få mig att bryta ihop ^^

Later

// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback