Inget internet..

Kommer snart inte ha nått internet i 5 TIMMAR :@
Jävla skit -.- För de är nån annan som ska ha de.....!!!!!!!!!!!!!
Så jag ska små städa lite,måla naglar,läsa.. ja allt bara för att fördriva tiden !
Så trist utan tillgång till internet -.-


Haha bjuder på en charmig cam bild.. som vanligt ^^

Just nu sitter syrran och jag med varsin laptop i mitt super stökiga rum. Funderar på om jag ska åka in till stan och köpa cigg.. har äntligen fått lite pengar.
Sen ska jag och Elina eventuellt iväg snart och shoppa :D nångång i veckan eller nästa.
Så jäkla nice. Behöver massa nya kläder :3
Och ska supa i helgen, förhoppningsvis :>

Well well, nu blire att dammsuga !

// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback