Good Night,sleep tight !

Får låna lillsyrrans trådlösa internet... TACK !!
Pallar inte av att vara utan internet, nu när vi inte har några tv kanaler här hemma :S

*

Jag har precis kommit ut från duschen.. så skönt att dra på mig mina rosa mjukisbyxor och en stor huvtröja :>
(självklart kommer de en cam bild, that's what i do )



Josse håller på att natta Albin sen kommer hon upp till mitt rum och sitter med sin laptop och är social med mig en sväng.
Ja fast vi sitter vid en varsin data så har vi as kul ^^

Hah, imorgon ska jag baka bullar -.- får se hur de går, ska hjälpa min lilla mamma :P

Och en till sak innan det är slut bloggat för min del idag..

Tycker ni inte att Orlando blom och Kissie har nått gemensamt ? ;)

Förstår ju vrf hans öron ser ut som dom gör *DAH*
Men hellu.. Kissie har ingen ursäkt.. hon är inte så perfekt som hon tror ^^
*Läskigt*



Aja :)
God natt alla bloggläsare ;) haha

// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback