Godnatt !

Ska lägga mig snart, ska bara kolla på lite mobiler på näter först ^^ Har blivit som besatt av att kolla på alla slags mobiler de finns :D Och man blir så sugen på ALLA :S

För att prata om nått helt annat,så ska ju jag på GrillFest med Nathalie nu den sista April, och jag BER till who ever att jag är bra i halsen till dess. Känns inte som den läkt nånting :/
Och vet inte när jag ska börja dricka och röka igen, kanske väntar en extra vecka med de för att vara säker.
Imorn är de iaf en vecka sen jag opererades (Y)

Aja, nu ska jag fortsätta med mitt sökande efter en ny mobil..
DENNA ska jag ha :> Så SässyLicious.
Nån som vet om den är bra osv ?! Kommentera gärna isåfall :)


GodNatt :*

//Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Jag rekomenderar iphone! Helt underbar och har inte ångrat mig en dag att jag köpte den. Vill du ha den rosa så finns det ju "skal" man kan köpa till :D

2011-04-21 // 08:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback