Fylle bilder ifrån lördagens partyyy

Party bilder blir sällan bra, men nog fan är vi charmiga ;)
Hehe Sorry Diana,Nathalie och Marcus som får stå för dom flesta av bilderna, men eftersom jag glömde ta fler bilder på alla andra som va där får ni faktiskt bjuda på de här :D

Marcus och Nathalie, jag älskar er <3



Där kom jag med på ett hörn oxå..
Oj, och folk säger att jag inte har några vänner?
Hehe nej nej, jag råkar bara ha dom bästa människorna som finns i den här tråkiga staden ♥

Diana, som fixade den grymt trevliga förfesten♥


Diana och jessica får avsluta bildbomben...
Hoppas på att nästa fest bjuder på ännu fler bilder ^^

// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback