!!!

Att kalla nån fet när man själv är de är bara patetiskt !
HAH hellu, va tänker man på då?!
-Ja,jag är ju iaf smalare än hon/han ?!
Klart du är smalare än NÅN annan, finns alltid nån som är större eller mindre än du själv,men de gör dig inte smal,tyvärr ^^
Att kopiera från mig hela tiden tyder på att jag är så jävla awesome ^^
Och att tro att man kommer vara fit till sommaren 2011 är bara önskedrömmande,NI som tror att ni kommer vara snygga till sommaren 2011. HAH INGEN CHANS. Inte som ni ser ut i dagens läge !
Och med tanke på vad ni tar för bilder ( jag och typ resten av stan) tycker att vissa ser ut som intryckta horor i ett glashus !

Det här är nästan för lätt, jag knäcker er hur lätt som helst, önskar bara jag kunde bryta några ben på er oxå !!!!
( Va tvungen att skriva av mig lite ;) Mina darlings får absolut inte ta åt sig<3 )

Ska fortsätta lida nu, snart dags för mig att ta mina tabletter (Y)

God natt !

// Nettan

Kommentarer från er söta läsare.
» kim

alltså nettan kan du växa upp... vi håller fan på att gymma åå de har vi gjort ett tag... men de är ju du som härmar oss med de... för vi har ju vart på gymmet massa ggr... så kan du ge dig någon ggn... undrar vem fan de är som är copycat av oss alla... de är fan du... åå de är carro som gjort din sida på bloggen åå du säger att hon härmar dig... de är fan du som då härmar henne... väx upp säger jag bara... ge dig nu... bry dig inte om carro du som säger att du inte ska de... men ändå gör du de... du har inget liv då ju... åå de är massa andra som tycker DU härmar carro åå inte tvärtom.. så ge dig nu för fan!!!! hejdå kim

2011-04-18 // 23:01:42

Ta inte i så du spricker gumman, det kan ta dö på hela hedemora :)



Önskar bara du kunna få reda på vad alla tycker om dig oxå, då hade du nog inte varit så kaxig :)

VÄX UPP.



Kim: WORD! hahaha



2011-04-18 // 23:23:49
» !?

alltså carro du kommer alltid vara fet och alltid vara ful så är det bara. gymma hur mke du vill och låtsas vara "nyttig" och låtsas vara "beroende" av träning. du är en wannabe kissie men fakta är att du aldrig kommer bli smal och aldrig bli omtyckt heller. så sluta snacka skit om folk som är "knubbiga" för du är själv en jävla tjockis. nettan du är så mke bättre än carro och det vet du ^^

2011-04-18 // 23:41:56

Säger den som inte vågar stå för vem den är? ;) haha

2011-04-18 // 23:58:33
» !?

inse du är fet >.< största röven i hela hedemora det håller nog dom flesta med om

2011-04-19 // 00:06:27

Alltså, varför säga jag är fet, när den du försvarar är större?



Och stor röv, avis?



Du som är så jävla snygg kan ju säga vem du är istället? Så jävla feg. hahaha är du rädd eller?

2011-04-19 // 00:15:10
» !?

har aldrig sagt att jag är snygg men nettan är iaf snyggare än dej. vill väl inte säga vem jag är för att jag inte vill förstöra ett och annat :>

2011-04-19 // 00:28:06

Hahaha så jävla feg, vågar inte ens stå för vad du säger^^ Inte konstigt man inte tar dig seriöst :) nolla

2011-04-19 // 00:30:14

titta igenom allihopa vad fan ni skriver, om att ngn är fet och att ngn gymmar lika mkt som den andra !?!??! Alltså ge er för fan !!

2011-04-19 // 20:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback