...

Trött som fan, men ingen ide att gå och lägga sig nu :/ ska upp om 3 timmar iaf.
Min underbara vän Nathalie skickade världens gulligaste sms och hjälpte mig verkligen att må bättre ^^
Sen skrev hon på Facebook -
Allting kommer gå super i morgon, mina tankar kommer gå till dig min käre vän. OCh glöm för fan inte att jag älskar dig, för du är en toppen vän med humor som jag älskar   ♥♥ Me love you! ♥

Så skönt att veta att ens absolut viktigaste vänner finns där för en, oavsätt♥
Och Marcus, jag lovar jag ska inte dö imorgon ;)♥

Vissa människor vet ju inte ens hur man beter sig som vän, eller vad de innebär !!
Och Vem tar råd av en LOSER ?!

hah ingen ^^

GodNatt :)

Jag kommer tillbaka, lita på de ;)
Och kommer ju alltid vara så jävla awesome och lite bättre än alla nollor i den här stan ^^
( Mina älsklingar får verkligen inte ta åt sig nu♥)

// Nettan !

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback