Cookie <3 Och mina andra pluttar..

Här är min söta bebis, jätte lik sin pappa Zigge som oxå är min ögonsten♥
Får hoppas att hon blir lite sötare snart, för nu ser hon bara ut som en tjock hamster..
Cookie..




Får hoppas att hon inte blir långhårig som sin pappa !
Här är Cookies mamma..


Zigge när han va en liten bebis..



Och nu är han en stor kastrerad kille<3


Sen så måste jag ju lägga ut en bild på min Ceasar, som bara bor hos oss på vintern<3
( Inte jag dom döpte honom -.-)


Ska göra ett till inlägg sen, som BARA är om Zigge <3
Med massa bilder..
Älskar mina bebisar.
Fast nog fan vill jag ha en hund, men mina skruttar går inte att ersätta med nån ful Chiuaua eller en fin rottweiler<3
Rottweiler ska inskaffas när jag blir äldre, och en mops, och en fransk bulldog eller vad dom nu hette ^^

Mer bilder på min ögonsten kommer sen.. bara för att liksom ^^ Så fina bilder syrran tagit !

//Nettan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback