Careface ellur

Kom precis ut från duschen :)
( hah, dom flesta av mina inlägg brukar börja så :P Man bah: K Bry ?! )
Hade ansiktsmask i duschen och ansikts peeling, och Wash 3 In 1, så awesome ^^
Men nu sitter jag med en återfuktnings ansiktsmask :D
Efter alla påfrestningar och all stryk min stackars hud får när jag sitter ute och steker dagarna i ända så blir de nog bättre med lite hudvårdsprodukter^^
När jag tvättat bort masken blir de ansiktskräm från Garnier :) As bra btw.
Och body lotion till resten av kroppen.
Viktigt att återfukta kroppen,man viill ju inte vara en torris nu när sommaren kommer :P HAH
Ikväll/inatt eller så länge jag orkar så blir de mys i soffan med godis och min laptop, ganska mysigt ^^,

Hörs :*

// Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Hej! :-)

Kikar bara in för att önska dig en härlig söndag, kära du!

Kram

2011-04-24 // 10:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback