Bildbomb

Charmig Bildbomb från i Lördags :)
Alla är fulla, och man blir oftast inte jätte snygg på såna bilder ;)


Haha såklart börjar jag med en ego bild ;)










Nathalie spela lite poker :>





Sen finns de massa andra väldigt ocharmiga bilder så dom kommer inte läggas upp ^^
Hade iaf en as trevlig helg. Mkt mys,skratt,träffa på massa folk osv. Nästan inge drama alls ^^
Kommer inte kunna supa på ett tag, men fan va jag ska röja så fort jag får börja dricka igen :)
OM jag ens ska dricka, ska börja träna efter operationen och om jag börjar göra de så kommer jag nog inte dricka så ofta.. :/

Well well, ska dygna nu, och kolla på massa filmer :)
(Syrran gör mig sällskap en stund iaf^^)

Bye :*♥

// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback