Bildbomb !

Kom nyss in, har gått på en kvällspromenad med Mamma och Grannarnas hundar :)
(Grannarna va tvugna att åka till Akuten då deras äldsta dotter ramla av hästen och bröt bland annat nått ben i ansiktet, så vi är hundvakt)
Det är ganska stort här där jag bor, mkt mark osv, så de är ganska mysigt att gå runt och kolla på omgivningen. Jag gör inte de så ofta, och man glömmer lätt hur fint de är här.
Har aldrig varit på ett finare Lantställe här i Dalarna, de är absolut finast här hemma, men såklart är de mkt finare sen när gräset är grönare och träden fått lite löv :P
Här kommer iaf en BildBomd på gården,hundarna och ja mitt hem ^^


Wilma

Lilleman
Både mamma och jag är enade om att långhåriga Chiuauor är finast, och hon sa själv att hon skulle kunna tänka sig att ha en sån ;)





Sen gick vi ner till Bastun/bryggan/sjön



Ganska nice med egen Bastu och Privat "strand" ;)
Inte många som har de.
Nice att sitta och grilla och bada här i sommar, ingen som stör, förutom nån eventuell häst som går förbi i hagen :P




Och de roliga är att
Härifrån..

Ner längst hela ån så är de en ström som man kan flyta längst med, kanske på en bad ring eller nått? :)
Ganska kul om man är flera st :D



Här är bastun oxå :) Finns ett litet rum som man kommer in i först, sen går man in i själva bastun som rymmer typ 10 pers om inte mer :)



Och här är stallet. :)
Jag bor nämligen på en häst gård ;) Finns gott om Islandshästar här :)
Jag har ridit men gör de inte längre.

Söta Lilleman får avsluta den här biildbomben ^^
Nu vet ni iaf hur mysigt jag bor :) Och jag glömmer ibland hur lyxigt de egentligen är att bo såhär :)


Får se, de kanske blir en lite mindre fest här hemma nu i sommar :)
Bada och grilla nere vid bryggan, sen mysa ute på våran STORA altan ( den är stor nog för en grillfest;) ),sitta där med ljus,filtar,dricka osv och parta loss lite smått :) Får se hur de blir :)
Btw, så bilderna är tagna med min awesome mobilkamera :P
Gud ibland är jag så mkt bättre än alla andra,förutom mina darlings ♥

// Nettan a.k.a Sässan


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback