Bakis dagen...

Tänkte blogga liiite till idag :>
Nathalie och Klara sitter bakom mig och äter pizza, jag tjuva åt mig en bit :S
Köpte massa isglass ist, så jävla gott när man är bakis <3
Piggelin och Twister ♥



Sen ikväll så blir de Big Brother. Har inte kollat på dom 3 senaste avsnitten, men de är knappast så man missat nått.
De är egentligen ganska långtråkigt program, och när de väl händer nått så håller de på i bara några sekunder.
Men eftersom ALLA pratar om BB så måste man ju hålla sig lite uppdaterad :> Sen så är de ju lite underhållande en sån här dag, när man är bakis och inte kan röra sig och är helt slö -.-
Sover kvar här inatt igen, men imorn åker jag hem, vill umgås med syrran och min syster son innan dom åker hem.
Om dom nu fortfarande är kvar :S

L8R

// Nettan a.k.a Sässan








Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback