3 dagar efter operationen, Söndag !

Måste bara säga, att min besöksräknare (högst upp på sidan) så fort den passerat 1000 så börjar den om från NOLL igen :O ?!
Knas, har ungefär 20-25 TUSEN sidvisningar, helt awesome !
(Sen jag började blogga då såklart)

Idag är de tre dagar sen jag opererades, och dom sa faktiskt att den tredje eller fjärde dagen tydligen är värst?
Jag har så jävla ont på morgonen när jag ska ta mina tabletter, för egentligen ska de bara vara 6 timmar i mellan, men det blir att jag tar mina morgon tabletter så sent :S *får skylla mig själv*
Har fortfarande ont i tungan oxå, men HOPPAS att de snart går över. Operationen är fortfarande värd smärtan helt klart !
Har bett mamma köpa hem ett till paket med isglass, för de första paketet är redan slut :O
Det går verkligen åt !

Och jag har börjat äta riktig mat oxå ^^ Även om de smärtar så går de, idag käka jag vaniljmunk och påskmust *MUMS*
Och ska försöka äta lite Pizza ikväll oxå :D
Det går långsamt med de går att äta !
Och att jag pratar som ett mongo går över snart förhoppningsvis -.-

Jag älskar att solen är framme, ska försöka spendera så mkt tid som möjligt ute i solen, sitta på framsidan och läsa och sola vore ju inte så dumt ^^
Får inte överanstränga mig på två veckor så jag kan helt klart gå med på att bara sola ;D

Inte så roligt att blogga nu när jag bara går hemma med smärtor och skruttig eftersom jag inte gör mig iordning för att bara gå hemma ;) Så sugen på cam bilder blir man ju INTE ! ^^

Men mina älsklingar som jag saknar mest i hela världen får stå för bilden ♥


Hörs :*

// Nettan




Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback