Val 2010 !

Nyss kommit hem från skolan, och de ända intressanta idag utspelade sig i Aulan mellan 13.15 till 15.00 
Asso jag trodde de skulle bli as tråkigt (tycker inte om politik) men de va intressant och kul, dom hade nämligen en debatt, Moderaterna blev ganska ägda av dom vänstra partierna :P

Kom hem till lägenheten och gör de gamla vanliga, tömmer kattlådan osv.
Såg att mamma hade köpt en mascara till mig som hon hade lagt på sängen, tack mami jag älskar dig<3
Mitt CSN kort har kommit oxå, så nu ska jag aktivera de, sen käka lite jordgubbskräm, hänga upp tvätten och sen kommer Marcus förbi en sväng oxå :D<3


Va såklart tvungen att ta en bild :P


Kommentarer från er söta läsare.

han var söt! han i blått alltså ;)

2010-09-09 // 18:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback