Tjeeeena :)

Kom hem från skolan för en stund sen.. Hade Naturvetenskap sista lektionen ?! så vi skulle bara göra ett tråkigt test sen sluta, ändå kommer jag hem sent ?!
Kanske för att jag träffa min bebo Sophie en sväng tills hennes buss kom, och efter de så va jag ju tvungen att träffa Elina<3 Hon bor precis här vid mig  :)
Det första jag gör när jag kommer hem är att plocka undan efter katterna, sen dammtorka och plocka undan lite grejer, sen tog jag itu med disken ( tycker de är drygt med mkt disk :S ) sen efter de hängde jag upp mammas tvätt.
Hon kommer hit och tvättar för maskinen hemma har pajat (Y) *Toppen* Men jag hjälper ju gärna till..
Sitter ute på balkongen nu och dunkar lite Lady Gaga på stereon för de är så grymt bra bas :D
Marcus kommer hit en sväng snart <3

Har massa ego bilder som jag vill bjuda på , men ska bara ta några st... jag vet att ALLA gillar att ta ego pics :P









Som sagt, ego bilder är naaiiiz :*
btw, jag har varit hemma några dagar så nu blire att plugga efter skolan oxå (Y)
Sässy-Kisses (L)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback