Seg..

Har varit lite seg med bloggen och fixa fram lite skvaller och dirty pics  :P
Men kommer igång mer imorn... taggad inför ikväll. Förfest hos Marcus, sen efterfest hos Simon <3

Igår : Jag gjorde mig iordning, träffa marcus en sväng sen va jag med Martin och Magnus hela kvällen. Drack lite, men va ändå nykter.
Iskallt va de, men kul att träffa lite folk, vissa mer idiotiska än andra !!


Slänger upp en jätte charmig bild -.-


Nu ska jag bara fixa lite med håret, sen dra ner till Ica och köpa en sallad för att sedan dra hem till Marcus<3
Finns på mobilen om de är nått, dock så har jag inga pengar så jag kan inte svara på sms :S

P.S Mer skvaller och bilder imorn !

//Sässy

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback