Mitt första inlägg :)

Då va de äntligen dags för mig att börja blogga, förstår att vissa av er hoppar av glädje då ni nu har tillgång till info om mig och mitt liv 24/7 :P
Måste påpeka en sak, Marcus ( min bästa vän) tyckte att min bakgrund ser ut som en skjorta, ärligt. Men nu är de så för er som inte vet så är de ett känt märke som heter Burberry.
Lee Alexander Mcqueen heter han som kom på den här "iden". Han är född i London 1969, tyvärr så tog han livet av sig 11 Februari 2010 en vecka efter sin mors död. Han hängde sig *R.I.P*


Här är nått ni kanske känner igen som är av Alexander Mcqueen ? Tycker de är snyggt på både killar och tjejer med stil, enkelt och stilrent :)


Här är väll ändå nånting som alla sätt? En ledtråd, Lady Gaga- Bad Romance.
Han ligger även bakom dom här fulingarna, och dom är en stor snackis.
Jag personligen tycker inte de är så vackert att va så BIG FOT :P


Kommentarer från er söta läsare.
» Sarah

Ska bli intressant att följa, men sis det är inte sässy att stava fel. Det du har skrivet på toppen "don't bla bla.." har du stavat whit vilket är tokigt, stavas with. Puss och good blogging!

2010-09-06 // 20:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback