Mensvärk och jäkelskap !

Blev inget bloggande igår.. så de kan bli :P
Va iaf med Elina hela dagen <3

Vaknade idag av världens mensvärk -.- Så jävla typiskt nu när de är helg åh allt.. just my luck !
Och blir så förbannad på människor som inte kan bete sig eller kör fegrunda på dubbelmoralen.. för det finns de gott om här i stan !
Kasta sten i glashus eller whatever man nu kallar de , hur jävla svårt ska de vara att vara MÄNNISKA ?!
Ne usch, skulle kunna skriva folks namn här men vet att de är min PMS som spökar så sparar de till nån annan dag isåfall :)
För jag skulle inte tveka en sekund att skriva namn och dyligt, för står jag för nått så vad fan är problemet då?
Kan bland annat säga att MARCUS är en feg rumplicious jävel som inte är mogen riktigt än men han är trots allt min bästa vän.
Johanna är bland dom pratgladaste sötnosar jag nånsin träffat med hjärtat på rätt plats.
Carro va bland den bästa tjejkompis jag någonsin haft, vi hade så jävla kul, alltid festens mittpunkt, vi tsm va som en galen Sex bomb då vad som helst kunde hända, tills hon enligt mig "svek" mig, men jag har alltid älskat hon för den hon är även om de ibland är mkt drama med pojkvännen, men de kan alltid lösas * tyvärr de är sant gumman, du förtjänar bara de bästa*
Elina är svår att komma nära, men när man väl gör de så är hon en galen partybrud med ett humör som jag aldrig förstått mig på. :P ( oxå hon har en pojkvän som ibland FUCKAR -.- )
Sophie, omg vad ska jag säga om den här tjejen du är speciell, 14 år (snart 15) som varit med om sååå mkt men ändå är stark och tar vara på ditt liv på bästa sätt. Ibland önska jag att jag kunde ta lika vettiga beslut som du.

Ja som ni ser tvekar jag ju inte att säga vad jag tycker, och har ni problem med de så säg de till mig face to face så kan vi säkert komma på en bra lösning att få mig att hålla käften på bloggen :)
Jag är inte farlig oavsätt vad andra kanske säger.. hallå så fort jag ser en groda så skriker jag ?! Ja akta er :P
Eller om ni för en gång skull vill ha en ärlig åsikt så vänd er till mig, finns så många blodiglar här i stan som njuter av när de går åt helvete för andra. Kan vara äckligt ärlig om de krävs !
Men nu ska jag börja göra mig iordning, vilken bra start på dagen huh :D
Elina är på väg hit så måste klä på mig nu... vi kanske ses på stan (Y)
Ha en super trevlig helg, sup,slöa gö vafan ni vill.. vi lever bara en gång bitches <3

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback