Kind off nice dag idag :)

Heej, sitter och dricker apelsinjuice <3 Och väntar på att Sophie ska sluta skolan. Hon ska komma hit en sväng idag<3
Sen senare ikväll så kommer KUNGARNA AV TYLÖSAND fan va jag har längtat :D <3 på Kanal5 kl 22.00
Jag är vän med Miss cami och Nemo på FB :) dom jag gillar bäst i huset (Y)
Och som vanligt så kommer Marcus hit ikväll och kollar med mig som vi har gjort enda sen de börja :) <3

Sophie<3


Jag :>


Bebis<3


Och sist men absolut inte minst KUNGARNA AV TYLÖSAND <3
Kanal5 22.00


En nice och soft dag idag. Får se om jag har nå mer smaskigt skvaller/bilder att komma med senare, tills dess ha en bra dag :)

Sässy-kisses


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback