Inge Party !

Blev inge fest för mig ikväll , jag banga ur i sista sekund.. mitt humör va inte på topp kan jag lova :S
Men men, tar lite cam bilder, lyssnar på musik,chattar och kollar runt.
En skön helg helt enkelt :) Eftersom jag inte är i så stort behov av att dricka varje helg bara för att jag inte kan knyta kontakter eller ha kul annars.. well well.
Paarty Paarty :D






Ibland får man bjuda på sig själv, eller hur torrbollar? :D
Och nu känner jag, att bara för att jag la upp mupp bilder så vill jag lägga in en mer seriös bild !



Ah, god natt då.. Ska sitta och sega framför datan och sen ska jag sova i MIN säng för första gången på fleeera dagar, ah juste jag är hemma :> Åker till  lägenheten imorn, så ska jag och morsan stor handla mat, för hon åker till Island på måndag. Och jag har liksom bara skorpor och wok att leva på -.-
Jag ska köpa massa frukt och juice.. mums.
Ett fett jäkla Careface på den och så skriver jag mer när jag har tid för jag är ju så himla upptagen med ingenting :P

// Sässy

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback