House,varm choklad och tända ljus !

Jupp, så ser min kväll ut just nu.
Va sugen på lite kvällsmat så de blev varm oboy och ost/gurk macka. Älskar att ha skivad gurka på smörgåsen, ni vet när man skivar gurkan med osthyveln? (stavning på de?) Jag vet, dags att pallra mig till skolan om jag inte ens kan stava ordentligt, men jag skulle kunna söka på google på stavningen men om jag är dålig på att stava så ska jag väl inte förneka de i min blogg ?!
Min mormor lärde mig de iaf, att skiva på de sättet,  och jag gör de varje gång, för när de är dags för mig att skära med kniv så blir de bara tjocka skivor eller så tar de en halvtimme att få till tunna -.-



Btw, jag skulle vilja ha glasögon :> Tycker de är skit snyggt på vissa. Man ser smart ut, och ah de ser bra ut helt enkelt :D



Det va väl ändå allt för mig :)
Hörs imorn och förhoppningsvis med nått mer intressant <3

// Nettan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback