@home

Sitter hemma och de känns super skönt, lessnat på att bo i lägenheten, katterna har förstört allt. Dom river ner saker och gör precis vad fan dom vill, så om jag ska skaffa eget så ska de vara DJURFRITT !!!!!!
Morsan hade köpt med sig lite saker från Island :D Hon kom ju hem idag....
Såklart kommer bilder på de ^^ Sitter och käkar godis och surar lite för att morsan tog den enda tv:n i huset och kollar på nyheter så jag MISSAR KUNGARNA AV TYLÖSAND, tacka gud för att de kommer upp dagens avsnitt på nätet sen <3


Jag fick Body lotion från Puma <3
Och en Märkes mascara från YSL <3



Sen fick jag tre par ur gulliga trosor oxå :> Man fick med dom i en jätte söt kasse med små ljusrosa kristall liknande mjuka kulor som låg i påsen och de doftar as gott... fiffigt och lite lyxigt :)



Trosorna till vänster va lite speciella, skönt med lite nya underkläder ^^
Super söta är dom iaf.
Dom i mitten så står de Grumpy But Gorgeous, vilket stämmer ;) As coola.
Och dom till höger, som är mina favoriter, as gulliga, synd att jag inte orkar visa alla detaljer :P
På dom står de iaf Sleep All Day Party All Night *Tack mami<3*
Så nu vet ni vad jag har under mina kläder :D
Sen fick jag en påse av mitt favorit godis *Mums*.
Allt är fixat inför helgen, med pengar och dricka iaf :) *Skönt*
Ska snart kolla på Kungarna Av Tylösand på datorn :D Så jävla bäst.
Ska inte tråka ut er för mkt så jag säger God natt, jag kommer tillbaks imorn :P

// Sässy

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback