GRATTIS BEBO <3

Har gått segt, jag vet. Har inte velat blogga på ett tag nu, och hade inte tänkt göra de idag men gör de bara för att min Sophie fyller år idag.
Elina kom till mig igår, hon slagga över här och de va naaiiz. Vi drog ner till donken precis innan dom stängde inatt för att köpa lite cheeseburgare ^^ Idag ska vi.... vetefan får se vad som händer.

GRATTIS SOPHIE SOM FYLLER 15 ÅR IDAG. HOPPAS DU FÅR EN TOPPEN DAG, OCH DIN PRESENT FÅR DU SENARE.. YOU GONNA LOVE IT ;) ÄLSKAR DIG GUMMAN <3




Blev lite snabbt bloggande ser säkert förjävligt ut men nu ska Elina sno datan och jag ska göra mig lite smått iordning, vi ska snart dra ut.. CAREFACE

// Sässy

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback