Brunch !

Eftersom jag går upp så sent nu för tiden "jag vet, dumt" så missar jag dagens största och viktigaste måltid, så jag kombinerar frukosten med lunchen, så nu ska jag käka brunch och kolla på Vänner :D Typ sätt alla avsnitt men endå <3 Och eftersom syrran har tagit bort alla möbler här för hon ska flytta så måste jag sitta i vardagsrummet och vrf inte kolla på sitt favorit program under tiden? :D
Har iaf gjort iordning lite bacon, hade bara ett ägg så fick bli lite äggröra oxå, smörgås och blåbärs youghurt och till de min favorit, apelsinjucie :)
Ska försöka få med min latmask till vän "marcus" att följa med på en promenad sen, de är typ as fint väder :D


Maffigt :D men hey, im a big girl ;>

Kommentarer från er söta läsare.

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

2011-01-31 // 19:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback