I'll be Burger King and you'll be McDonalds, I'll be having it my way, and you'll be loving it!

Film kväll ikväll :) Med morsan,syrran och Albin<3 Men han somnar väl snart den lilla fisen, gud vad jag älskar han. Så duktig fast han bara är två år <3

Syrran och Abodabi :)


Iaf, tänkte lägga upp låten från filmen jag såg igår, Dear John , så jäävla bra, helt sjukt jag grät 3 gånger. Fanns ingen annan video så de får bli såhär nu !



Och här är trailern till filmen vi ska se ikväll ... Den verkar riktigt bra !



Sen om dom andra inte hunnit somna i soffan så blir de eventuellt den här filmen oxå.. riiiktigt äcklig !



Får se om jag kastar in ett litet inlägg senare om filmerna ^^

// Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback