Fyra Favoriter <3

Igår kom ju Desperate Housewives, men såklart missa jag de.. faaan. Älskar DH och hade väntat hur länge som helst -.-
Men men, som plåster på såren så kommer ju Greys Anatomy och Kungarna Av tylösand ikväll :D <3

Desperate Housewives kanal5 Tisdagar 21.00 <3


Greys  Anatomy Kanal5 Onsdagar 21.00 <3


Kungarna Av Tylösand kanal5 Onsdagar 22.00 <3


Vänner kanal5 Vardagar 18.30 <3



Massa kärlek ^^ har ju fler favoriter som One Three Hill <3333 OC , Ugly Betty osv osv :)
Men skulle jag skriva ner alla så skulle folk tröttna på att läsa igenom alla :P
Jag trodde helt seriöst att de va Torsdag idag... fan jag börjar bli lite slooooow
//Sässy

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback