Bildbomb iiiiiigen (Y)

Idag har de inte hänt så mkt, så därför får dagens bilder stå för allt helt enkelt :) Osminkad och jätte charmig men de gör då inget ^^ Kollade på Iron man ettan och tvåan och fyfan va bra dom va, massa kärlek till dom filmerna <3

Lillsyrran har fått nått efter mig iaf ;)<3
Bjuda på sig själv är då aldrig fel.
Juste bitches, vissa av er är så jävla tråkiga att ni dör av tristess !
blööh




And now :D Osminkade ego pics :>







Haha, så snygg jag är :>
Har väntat fem timmar på att få internet, för *HOOOOOOOOST* Christian ska ha de i fem timmar varje dag när han gjort sitt. Och ah, de är nå fel med "modemet" så whatever, nu är jag nöjd iaf.
Ska försöka åka till Uppsala imorn, hoppas verkligen jag kommer iväg :S Cama med Jim och Bebis igår, de va ju lill lördag så dom va inte helt nyktra, de va underhållande ^^ JAG får massa förmåner :> hihi, V.I.P only liksom !
Ah jag vet inte ens riktigt vad jag själv babblar om så nu ska jag dra på lite musik och kolla om de finns några sociala själar på msn/fb :) oh juste , nån som ska ut imorn ? Som kanske vill ses om jag blir kvar i hedemora :S Säg till ^^

// Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback