Bakis ?!

Drog ut igår, drack sådär lagomt mkt. Så idag är jag faktiskt inte bakis, rätt skönt. Bebis och Mattias är ner till Hemköp och köper cigg sen vidare till Ali Baba för att hämta våra kebabtallrikar <3 *mums* Så jag sitter själv i lägenheten och lyssnar på musik, lånar bebis bärbara dator :> Vad ska jag annars underhålla mig med liksom ?! :P
Ikväll så blir de lungt,mys och massa gott ^^ Sugen på godis som faan så de ska väl införskaffas oxå :P höhö


En "jätte" snygg bild *not* på mig och bebis ( de enda som ser bra ut är boobsen) när vi förfesta här i lägenheten för.. ah.. ett tag sen, sent i sommar va de nog (Y)
Nu kommer dom nog snart så ska gitta ;D

xoxo Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback