Städa på en fredag ????!!

Haha omg, de är verkligen inte likt mig att städa på en fredag. Men eftersom jag varit sjuk nästan en hel vecka så tyckte jag de va dags eller va tycker ni ? *pekar neråt*


Städade även Sunes bur :>



Tycker bäst om när de är rent och fint. Även fast mitt rum oftast ser förjävligt ut men de är för att jag inte tillbringar så mkt tid här?!
Ska bli skönt sen att lägga sig i en ren säng och ett rum som doftar , vad nu mina doftljus luktar, kan inte riktigt placera va de är för nått :P
Ny duschad och att ligga i en ren säng är bland de bästa jag vet :> med min bärbara ögonsten i knät, kan knappast bli bättre än så :)
Nu blir de iaf sega vid datorn ett tag, och hoppas att inte alla är ute och super så nån iaf kan va social med meeej :D
BTW, JAG VET INTE HUR MAN SVARAR PÅ KOMMENTARER ?!?!?! De är förjävligt :/ Känner mig som värsta losern, de kanske är hur lätt som helst ? Jag är inte riktigt duktig på datorer, höhö !
Och självklart innan jag går, så ska ni få se resultatet av min städning. Tog bilder med min mobil därför dom inte har så bra kvalite :/


Mysigt värre huh ? ;)
Dock så är de där inte hela mitt rum ^^ De är lite större än så :)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback