Några favoriter


Här kommer några favorit klipp från några av mina favorit tv-program :)

Ellen Auto-tuning med T-Pain :) Så grymt bra !


Tyra Banks säger ifrån, you go girl :)


Big Brother Jessica från 2006(minns ni? Liten äcklig sak) full och ramlar, så jäkla kul.


// Nettan

Kommentarer från er söta läsare.
» Sarah

HAHAHAHA jag skrattade så jag höll på att dööööö när jag såg BigBrother klippet HAHAHA!!! Fyyyy sååå jobbigt!! Ska hon vara coola tjejen och det går sååådäääär!!! hahaha

2010-11-18 // 11:28:21

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2012-04-30 // 10:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback