Fortfarande sjuk !

Ja, jag är fortfarande sjuk. Känner mig som en bakterie. Min "3" mobil är låst så den använder jag inte längre, och min comviq mobil har jag inga pengar på så kan inte svara på sms för er som inte fatta de. Och har glömt min laddare hemma hos Carro så kan inte ladda den heller. Behöver endå ingen lur just nu, kan inte svara på sms och kan inte prata för min hals är nästan helt igentäppt.
För övrigt så suger mitt liv som vanligt, ingen nyhet där inte..... hm ah, veckans underbaring kommer upp senare idag oxå, fast jag är på SKIT humör så ska underbaringen upp idag !

Sen är de ju så att jag har TVÅ mobiler, en med Comviq kontantkort och en 3 med abonemanng som min syster betalat tills de tar slut, sen tänkte jag byta till comviq för som alla vet är comviq bäst. Nej då ska min lilla syster ha min mobil :D men faaaaan va kul, hon får ju alltid allt hon vill ha så vrf inte en ny mobil när hon haft 2-3 st redan som hon FUCKAT ! Kan man inte vara rädd om dyra saker ska man vara utan !
Sony ericsson w595 är mkt bättre än xperian faktiskt så den tänker jag behålla. Ohyes !
Jag är fucking snart 18 år tänker inte anpassa mig för en 11 årig bortskämd lilla syster !
Va tvungen att skriva av mig, nej jag behöver inte ha två telefoner, men då borde väll ändå JAG få bestämma vilken jag vill ha kvar ?! Speciellt när den telefon jag vill ha KVAR faktiskt är MIN som jag fått i julklapp ?
Hon ska vara glad att hon får en mobil överhuvudtaget !!!!


Kommentarer från er söta läsare.

Hej,



Jag vill bara tipsa dig om att du kan skicka 35 gratis SMS per vecka och 1 MMS per dag på vår hemsida. Om du dessutom har tankat på ditt kort inom de senaste 30 dagarna kan du skicka 70 gratis SMS per vecka. Det enda du behöver göra är att registrera dig på Mitt Konto på http://www.comviq.se/mittkonto.html som är en helt kostnadsfri tjänst.



Jag hoppas att du får en trevlig helg och att du snart mår bättre igen.



Med vänliga hälsningar



Ida Jönsson, Comviq

2010-11-19 // 15:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback