Careface !

Till förra inlägget jag gjorde : så fattade jag precis vad låten handla om efter att jag lagt ut inlägget, bra gjort huh ?!!

Iaf, idag har de inte hänt mkt. Är fortfarande lite sjuk men inte lika mkt som för en vecka sen, usch. Käkat pizza,lekt med min systerson Albin och kollat på tv. Ah inte mkt som händer här inte. Funderar på att gå ut på en lång promenad imorn ? De visar sig... jag är så jävla lååååååg, vafan äre som händer !!
Careface på de, och så kastar jag in en bild från i somras på mig,Simon och Marcus<3

Dålig cambild !
Har inte så mkt mer att komma med. Ska spara ihop så jag kan tatuera mig snart oxå. Och pierca mig... schniiiiigt :*


Peace


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback