Blekinge <3

Tänkte göra ett snabbt inlägg bara, upptagen med lilla mollan och familjen att jag inte hinner med att sitta vid datan :/
well well , gick upp typ halv sju imorse bara för att ta Molly så sarah fick sovmorgon, de va faktiskt ganska mysigt. jag är ingen morgon människa men för sarah och Molly äre lungt värt de !

Ikväll ska jag sarah och Mamma kolla på Saw 7 i 3D :D Så jävla nice, får se hur dom två klarar av de. Sarah kollar mest ner i sätet och mamma somnar säkert.. :P Kl 11 börjar de... sent ?!




Sen imorgon ska jag , lillsyrran, Isabelle och morsan dra på bio (igen) och kolla på Dumma Mej :D<3
Ja jag kan faktiskt kolla på barnfilmer !!!!
filmer ses BÄST på bio, faktiskt. Jag älskar att gå på bio :>
Synd att jag inte kan göra de oftare :S





Nice som tusan :)
Kanske går en promis ner till havet senare, är lite latmask idag.. gick på två promenader igår med mollan <3
nae nu ska jag duscha *careface*
Love
//Sässam

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback