Bara för att !!!!!!!!!

Eftersom de är MIN blogg, så får jag ju skriva vad jag vill, inom vissa gränser dock. Och INGEN är tvingad att läsa, men jag vet att vissa ryggradslösa människor kommer göra de iaf :> Good for you !

Jag tycker personligen att oavsätt hur bra kompisar man är, så ska man fan inte behandla dom hur som helst.
Har man bestämmt nått tsm då är de väl klart att man inte dumpar sin bästa vän bara för att de kom upp nått bättre ? Visst får man ändra sig och visst är de okej att de händer en eller två gånger, men inte ALLT FÖR JÄVLA OFTA. Fatta vad ensam man blir sen om man dumpar sina vänner för nått bättre varje gång. Men jag råkar ju känna en väldigt svag,ensam,feg människa som gör idiotiska saker ganska ofta för han inte KAN nått annat. Kanska trist. Och jag har älskat honom, men börjar ifrågasätta om han är värd de eller inte, för MIG kan man inte behandla hur som helst hur jävla länge som helst. Undra hur man mår efter att behandlat sina vänner som skit? Knappast så jävla bra, men då förtjänar man att bli ensam sen i slutändan!
Ingen människa är värd sååå många chanser att den som blir sårad blir knäckt innan allt tar slut. Sen är de ganska svårt att disskutera nått med en människa som är, vad ska jag säga.. inte så folklärd ? hahah asso, som inte har så mkt ordföråd eller vet hur man ska bete sig riktigt. Svårt att förklara men om man är vuxen och ska ut i världen så är de ändå ganska viktigt att kunna möta människor på RÄTT JÄVLA FUCKING SÄTT !
Va tvungen att skriva "av" mig lite, haha och jag tar mer än gärna konsekvenserna efter de jag skrivit :) För alla vet att jag står för de, och att jag inte backar om de är nån som vill ifrågasätta !
Sooo, fuck människor som inte lärt sig hur man beter sig.
Fuck människor som är omogna vid vuxen ålder.
Och FUCK människor som lägger sig i utan att ens veta vad som ligger bakom allt tjafs osv osv...
Tror de va allt ?! om inte så kommer jag tillbaka BITCHES!


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback