7-9 timmars bilresa..

ja man vet ju aldrig hur lång tid de tar. Men jag älskar att åka bil, att somna i bilen osv osv. Att sitta och lyssna på musik och kolla ut, fast nu ser man ju knappast så mkt men iaf :> Utan musik så skulle de ju vara helt värdelöst.
Tänkte lägga upp en bild som Carrow fixat till lite :> i love it



Det viktigaste att packa ner..
  • Smink
  • Plattång/volymtång
  • Leggins och mjukisbyxor
  • Datan/trådlösa internet
  • Och mina mobiler
Inte glömma !
Får se när jag kommer hem från Blekinge, men som längst stannar vi där tills på måndag.
När jag kommer tillbaka blir de..
  • Hem till Carro, ofc <3
  • Hon ska även hjälpa mig med bloggen :D
  • PartyParty
  • Städa Sunes bur ( Min päronformade lilla husmus )
  • Sist men inte minst, fixa pengar för att sedan Pierca mig :D ( jag och Carro drar till Borlänge och gör de samtidigt )
Jaja, nu ska jag fixa massa musik till mobilen, sociala med folk på msn/FB sen drar jag.
Love yaa

En bild på mig och Carro innan jag drar :P
Vi hade precis fixat oss, vissa tar de inte mer än en timme för och för andra tar de 2 till 3 timmar att fixa sig, ni kan ju gissa vem den segaste av oss är :P
Och självklart tog vi massooooooor av ego pics. Mer av de kommer senare :)


//Nettan

Kommentarer från er söta läsare.

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

2010-12-10 // 12:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback