Till alla bloggare !!!

Ni som har musikspelare på eran blogg, typ som en liten ipod med en spellista ?! Man får välja själv,vilken låt man vill höra ?! precis de är valfritt de är toppen, ni lägger in låtar som ni lyssnar på för tillfället :)
Men ni som har musik som spelas så fort man kommer in på sidan.. hellu what's up whit that?
För de första så vill jag inte höra på nån jävla skitmusik, för vi alla har olika smak. Och för de andra så är de jättttteee störande -.-
Som inatt.. jag låg i sängen, kl va runt halv 4 PÅ NATTEN och jag har högsta volym på datan för under dagen så hade jag lyssnat på musik. Så råkar jag komma in på nåns blogg och helt PLÖTSLIGT spelas de värsta rave/techno låten. Och som sagt, jag hade HÖGSTA volym på -.-
Så inte nog med att jag blev skit rädd, jag kände mig riktigt dum efteråt eftersom jag blev så jävla rädd -.-
Så de är ett BIG NO att ha musik som spelas så fort man kommer in på sidan, låt dina/era läsare välja själva !

// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.
» malin

haha, håller med till tuusen! snacka om att man typ skiter ner sig om man kommer in på en sån blogg och inte är beredd haha :D

2010-12-13 // 22:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback