Sunes jul !

Min minsta bebis har fått lite julmys i buren iaf.. hittade ingen liten julgran för de hade varit aaaaas gulligt, så de fick bli en julgranskula istället.
Sen har han ju en liten "godis" stuga så mer juligt kan de ju inte bli :P



Han älskar iaf kulan, men det visade sig att min tjockis ser ut som en kula själv -.-



Aja, han är iaf JÄTTE SÖT.
Ganska underhållande att sitta och titta på honom ^^



Sen börja han rulla kulan,bita på snöret och fick för sig att lägga den i mat skålen ?! What's up whit that ?:S
btw, hans favorit mat är cheerios, såna där runda små flingor med hål i? Ser ut som små munkar, ah careface på den :D )



Nog om min minsting :>
Min andra bebis Zigge ska få duscha imorn istället, så gulligt när pälsen blir blöt och man ser hur liten han blir. MOHAHA ;)

Jag har iaf hängt upp lite belysning nu. Älskar de, de är så mysigt.
Den enda Jul belysningen jag har iår är några snö gubbar med mössa och halsduk som lyser.
Dom hänger ovanför fönstret..
(dålig bild)



Sen hitta jag en slinga med hjärtan :>


Ser ut som bollar men de är hjärtan -.-

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback