Lördag !

Igår kom ju Marcus hit. Vi kollade på filmen sen blev de att ligga i sängen och prata HELA natten. MYCKET skratt och kärlek<3
Vi skratta åt en "vän" till oss så magen börja värka och tårarna rinna xD
Vi prata om allt mellan himmel och jord.

Vi käkade middag ikv ( vitlökspotatis och oxfile, super gott) innan han åkte hem.

Har kollat på min favorit film Moulin Rouge och käkat godis och druckit julmust *Mys*
Har sätt den filmen MINST 15 gånger, en dag när jag va hemma och va sjuk kolla jag på den 3 gånger, utan paus !<3
*Careface på den huh :P*

Marcus/Dissar'N :> <3
Här ringer han Mattis som BTW sjunger grymt bra !! <3


Och självklart så hade mitt lilla "fyllo" med sig lite gott (Y)


Nu - Data,sängen,julmust,godis och finsk musik<3
Bye :*

// Nettan a.k.a Sässan

P.S för er som inte vet vad aka betyder, för de visste jag inte heller förns nu så betyder de Also known as.
Vet att Paows stalker använder ordet aka ( sägs på engelska) i varje blogginlägg (Y)
Så nu ska jag va lite copycat and use it :)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback